Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 31 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
МЕТА: актуалізація проблеми розвитку творчості педагогів, вироблення навичок самостійної дії, активізація творчих здібностей, розвиток творчого потенціалу класних керівників, колег вільний пошук шляхів розвитку творчості класних керівників за рахунок впровадження нових методик, нестандартних прийомів активізації різноманітних видів діяльності учнів. |
Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління класними справами через діяльність в органах учнівського самоврядування.
Із метою об’єднання зусиль класного керівника і класного колективу для добрих і корисних справ, щоб зробити класне життя змістовнішим, веселішим, цікавішим.
Головним завданням класного керівника і класного колективу є формування і розвиток соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадською позицією, почуттям національної самосвідомості |
Ви довго до чогось прагнете, але ніяк не можете цього отримати? З цим стикаються всі.
Але можна навчитися планувати виконання своїх бажань. |
Воля розвивається і формується в процесі життя, в результаті виховання і навчання. Так, вже на першому році життя у дитини в корі головного мозку утворюються нервові зв'язки, що забезпечують цілеспрямовані рухи у відповідь на подразнення, що йдуть із зовнішнього світу. З кінця першого року сигналом виконання рухів виступає слово. З віком слово набуває вирішального значення як "сигнал сигналів". |
Психологи вже давно твердять, що кожній дитині обов'язково потрібно знайти якесь хобі, захоплення. Неважливо, що це буде: колекціонування календариків чи марок, моделювання, дресирування собаки чи творчість. Будь-яка справа, якою дитина займається із задоволенням і в якій вона відчуває себе успішною, допоможе сформуватися її особистості і уникнути багатьох психологічних проблем. |
Виховуймо патріотів своєї держави |
Інтернет-залежність: боремося чи піддаємося?
Сьогодні наша реальність така: дитина сидить з ноутбуком на підлозі, жадібно намагається пройти онлайн-гру і збити нарешті настирливий корабель противника! На вітання він відповідає кивком голови, недбалим махом руки і швидкою відповіддю «мама-не-заважай-мені-я-дуже-зайнятий!». Все, що залишається робити батькам — задуматися, спробувати змінити ситуацію і безнадійно зайти в глухий кут.
|
- Підвищуйте власну комп'ютерну та інтернет-обізнаність.
Щоб убезпечити свою дитину у Мережі Ви маєте знати про інтернет, принаймні, не менше за неї.
- Станьте для дитини порадником. Опановуйте інтернет разом.
|
Дітям необхідно відчувати себе самостійними та незалежними, особливо у користуванні Інтернетом. Завдяки цьому вони розвиваються і відкривають нові можливості, та іноді їх можуть спіткати не дуже приємні сторони віртуального світу. Такі, як кібербулінг та «дорослий» контент.
|
Використання ІКТ у навчально-виховному процесі
Сучасне суспільство характеризується розвитком інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), які активно використовуються в усіх сферах життя. Інтеграція ІКТ у систему освіти спрямовується на забезпечення комп’ютерної та інформаційної грамотності населення, формування всебічно розвиненої особистості. Дослідники підкреслюють, що ІКТ сприяють підвищенню якості знань, мотивації навчання, розвитку творчого потенціалу особистості, розвивають самостійність учнів, їхні вміння та навички щодо пошуку, аналізу та відбору знайденого матеріалу, в підлітків підвищується самооцінка, розвивається самоконтроль.
|
|
|