Неділя, 20.07.2025, 22:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Мій сайт

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 70
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

У категорії матеріалів: 53
Показано матеріалів: 51-53
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Цікавинки про навчання

Професія шкільного вчителя в Японії була суто чоловічою. Жінок серед японських викладачів менше половини.

У більшості шкіл Японії немає їдалень, а діти обідають прямо в класі.

У Чехії шкільні канікули бувають взимку і влітку. Літні канікули тривають 2 місяці.

У чеських школах п’ятибальна система оцінювання знань, тільки ось «п’ятірка» вважається найгіршою відміткою, а «одиниця» – найкращою.

У Чехії багато шкільних вчителів ведуть кілька дисциплін. Приміром, один педагог викладає фізкультуру і математику, інший – чеську мову, спів і хімію.

 

Мої файли | Переглядів: 337 | Завантажень: 7 | Додав: VikaTeacher | Дата: 15.09.2015 | Коментарі (0)

Диференціація – умова успішного навчання

Добре відомо, що усі люди різні, і це  дає підстави стверджувати, що всіх дітей навчити однаково неможливо. Вони приходять до школи з різними задатками, які з роками розвиваються в різноманітні здібності, нахилами та вподобаннями. Місія вчителя – не загубити жодної дитини, дати кожній можливість розкрити все краще, закладене природою, сім’єю, школою. Для цього вчитель повинен знати кожного свого учня, цікавитись ним, як особистістю, організувати роботу учнів на уроці так, щоб кожному учневі були створені сприятливі умови для виховання й навчання, залежно від його розумових здібностей, фізичного здоров’я  та рівня  розвитку. І саме, диференціація  як принцип навчання передбачає таку організацію роботи на уроці. Вона дає можливість знизити навантаження на учнів і підвищити мотивацію навчання, прискорити розвиток дитини добором відповідного навчального матеріалу та організацією виконання учнями самостійної роботи, необхідної для засвоєння даного матеріалу. 

   

Мої файли | Переглядів: 445 | Завантажень: 6 | Додав: VikaTeacher | Дата: 09.09.2015

Пропоную використовувати методики вивчення особистості учня з метою виявлення ступеню розвитку таких якостей як самокритичність, колективізм, самостійність, справедливість, принциповість, чесність та  встановлення рівня уявлень школярів про моральні якості - чуйність, принциповість, чесність, справедливість, відповідальність та дисциплінованість.

 

Мої файли | Переглядів: 1174 | Завантажень: 6 | Додав: VikaTeacher | Дата: 12.05.2015

Вхід на сайт
Пошук