Понеділок, 21.07.2025, 16:54
Вітаю Вас Гість | RSS

Мій сайт

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 70
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Як виховати творчу особистість

Як виховувати творчу особистість

         Школа не може не зазнавати змін, які диктує XXIстоліття. Вона мусить готувати молодих творчих менеджерів, лідерів, здатних оцінити минуле й творити краще майбутнє. А для цього недостатньо орієнтуватися на передачу й засвоєння досвіду, накопиченого людством. Важливим стає вміння в лавиноподіб­ному потоці інформації віднайти потрібну, уміти з нею працювати, а не просто накопичувати суму енциклопедичних знань.

         Найважливішим завданням школи є навчи­ти дитину мислити, адже більшість проблем, що виникають у науці, техніці, культурі, мають відкритий характер і тому не можуть однознач­но й просто вирішуватися. Тим більше не мають такого вирішення проблеми, що виникають у реаль­ному житті, до якого й мала б готувати дитину школа.

         Визначення стратегічного напряму розвитку світо­вих освітніх систем хвилює практично все світове суспільство. Головною є проблема визначення пріо­ритетів освіти та її реформування.

         Треба виховувати дитину, яка вміє спочатку самостійно вчитися, а потім самостійно й творчо працювати й жити в суспільстві

         У школі учень повинен навчитися, в першу чергу, самостійно формувати мету та шляхи її досягнення. Цього досягти важче, ніж навчити читати, писати та рахувати.

         Щоб мати можливість знайти своє місце в житті, учень сучасної школи повинен володіти певними якостями:

• гнучко адаптуватися в життєвих ситуаціях, що змінюються;

•  самостійно та критично мислити;

•  уміти бачити й формулювати проблему (в осо­бистому та професійному аспектах), знаходити шляхи раціонального її вирішення;

• усвідомлювати, де і як здобуті знання можуть бути використані в оточуючій його діяльності;

•  бути здатним генерувати нові ідеї, творчо мис­лити;

•  грамотно працювати з інформацією (уміти зби­рати потрібні факти, аналізувати їх, висувати гіпотези вирішення проблем, робити необхідні узагальнення, зіставляти з аналогічними або альтернативними варіантами розв'язання, установлювати статистичні закономірності, робити аргументовані висновки, використовувати їх для вирішення нових проблем);

• бути комунікабельним, контактним у різних соціальних групах, уміти працювати в колективі, у різних галузях, різних ситуаціях, легко запобігати та вміти виходити з будь-яких конфліктних ситуації;

• уміти самостійно працювати над розвитком особистої моральності, інтелекту, культурного рівня.

Категорія: Мої статті | Додав: VikaTeacher (06.10.2014)
Переглядів: 414 | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
Пошук