Інтерактивне навчання_- це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності.
Мета – створення конкретних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.
Суть – навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів.
Організація – моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації.
Взаємодія – демократія, спілкування з іншими, критичне мислення, прийняття продуманих рішень.
Кредо – "Скажіть мені, і я забуду. Покажіть мені, і я запам’ятаю. Дайте можливість обговорити, і я зрозумію. Дайте можливість навчити іншого, і я досягну досконалості" Конфуцій
Класифікація інтерактивних технологій
- Інтерактивні технології кооперативного навчання.
- Інтерактивні технології колективно-групового навчання.
- Технології ситуативного моделювання.
- Технології опрацювання дискусійних питань.
|